czwartek, 3 kwietnia 2014

Nadziane jajka

Już za niedługo święta więc czas sięgnąć do świątecznych przepisów. A jak Święta Wielkanocne to oczywiście jajka :) Moją ulubioną formą są jajka faszerowane na różne sposoby ale najbardziej smakuje mi w takim wydaniu :


Jajka nadziewane pastą







Składniki :

- 3 jajka FARMIO
- jeden średniej wielkości ogórek
- 3 łyżeczki kukurydzy z puszki
- dwie łyżeczki drobno posiekanej natki pietruszki
- 4 pomidorki koktajlowe
- pół łyżeczki bazylii do posypania na koniec
- pieprz do smaku

Wykonanie :

Ja używam jaj FARMIO, mam pewność, że nie ma w nich chemii co jest dla mnie bardzo ważne gdyż jestem mamą karmiącą i nie chciałabym mojemu synkowi dostarczać paskudnych substancji.
Ale do rzeczy :)
Gotujemy jajka na twardo. Studzimy je przelewając zimną wodą i czekamy aż ostygną. Obieramy jajka, i kroimy na połówki.
Następnie delikatnie wyciągamy żółtka i przekładamy do miski. Białka układamy na talerzu według uznania.
Do żółtek dodajemy drobno pokrojonego ogórka ( musi być twardy żeby nie puścił nam za dużo soku i po pokrojeniu odsączamy ), kukurydzę i pietruszkę i to wszystko traktujemy blenderem żeby powstała nam pasta.
Następnie nakładamy łyżeczką naszą pastę na białka. Na koniec kroimy pomidorki na ćwiartki i układamy na każdej połówce, a resztę możemy użyć do dekoracji.
Wszystko posypujemy bazylią i pieprzem :)


SMACZNEGO !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz